SportFishing and Charters Forum - They caught me with a boatload of Red Snapper...

THE HULL TRUTH is the world's largest FREE network for the discussion of Boating & Fishing. Whether you're researching a new boat, or are a seasoned Captain, you'll find The Hull Truth Boating & Fishing Message Forum contains a wealth of information from Boaters and Sportfishermen around the world.




Sea Snake
04-14-2011, 02:08 PM
I was out fishin, the other day, and had a good bite of nice snapper going.

And I figured that since I wasn't supposed to catch or keep snapper....well, what's the use of limits ;?

....so anyway, I always like to keep my catches fresh, and what better way, than to just put 'em in the livewells. So I had both big livewells going and had 20 or so nice snapper in 'em....and the man himself showed up, on the horizon. He made a beeline right to me and pulled up just as I was putting another snapper in the livewell.

His name was Barney…and he identified himself as a NOAA special agent…and he said he was hunting for red Snapper violators….sent personally by Jane Lubchenko.

Now up till this point none are dead, mind you. Barney asked, "whatcha doin' there fella"....and I responded that I was seabass fishin'. He then asked what I was doin with all those snapper, and I calmly explained that they were my pet snapper. He said, "what?...pet snapper??".....I said sure, I keep 'em as pets and every so often I bring em out here to the ocean and let 'em swim around in their native habitat...then I blow this fish whistle here, and they all come right back and I take 'em back home and keep 'em in a large aquarium....like they have in down at Marineland.

He said....you're full of crap!! I said I can show you if you like.....and he said go ahead, I gotta see this.

So I released all the snapper from my livewells, and they swam off. I sat there and went to eating a sandwich, and after awhile Barney said, "well?"......I said, "well what?" He said..."blow the stupid whistle and bring your snapper back"......

I said......"what snapper".......:trout:

http://i6.photobucket.com/albums/y238/seasnake/fishcall.jpg

steve


UNCFISH
04-14-2011, 02:21 PM
brilliant

Pro251wa
04-14-2011, 03:16 PM
:thumbsup:


TSA
04-14-2011, 03:23 PM
:rofl: good one.

since they believe there are no snapper out there, somehow i think NOAA could fall for that.

fishing26
04-14-2011, 04:21 PM
i think he was playing along.. lol

cedarholm
04-14-2011, 04:32 PM
Who sells those whistles?
:jk:

evanP220
04-14-2011, 05:24 PM
haha awsome :thumbsup:

blackfinmike
04-14-2011, 06:36 PM
:rofl::rofl::rofl:

t500hps
04-14-2011, 06:42 PM
I'm not a fisherman.....and can't help thinking of something totally different when you guys talk about "red snapper" :)

dahlbebop
04-14-2011, 06:50 PM
Thats great. Where there is a will, there is a way!:grin::thumbsup:

Gators2000
04-14-2011, 06:55 PM
Good one!

Hollywood9s
04-14-2011, 07:29 PM
LMAO!! Awesome!

TDM
04-14-2011, 08:06 PM
That's a good one, thanks for the laugh!

A Few Dollars
04-14-2011, 08:13 PM
:grin:


This Louisiana game warden had been keeping an eye on the fishing docks, when after about a week he noticed that Boudreaux had been coming back every day with a boat full of fish. One day he starts to talk to Boudreaux as he's pulling his boat in. The warden says,' Boudreaux, I been watchin you. I notice every day dat you been comin' in wid a full load of fish. You must be havin some good luck? Eh?" Boudreaux answers, "May yah, dem fish is easy to catch." The game warden replies, "Well listen. I got me a day off comin next Saturday. I was wondring, maybe I could go an fish wid you?" Boudreaux replies, "May dat be no problem. Jus make shore you be here at dat 6 a.m. sharp. Cause I gonna leave dis dock wid or widout you." "Mais I'll be here, don't chu worry none about dat" answers the warden.

Saturday comes and the game warden is waiting at the dock when Boudreaux pulls up and puts his boat in the water. The game warden gets in and Boudreaux proceeds to drive the boat out to the middle of the lake. At this point, Boudreaux shuts off the engine and lets the boat glide to a stop. The game warden, who'd been curious anyway, says to Boudreaux, "May Boudreaux, I been lookin aroun dis boat, and I notice dat all you don brought was dis here ice-chest and dat little brown paper bag under your seat. May, you don't even got no fishin pole." Boudreaux answers, "May, dat be because dats all I need" And he proceeds to pull a stick of dynamite out of the brown paper bag, lights it, thows it in the water and watches it go boooom! All the fish in the area, being stunned, float to the top of the water.

The warden, by this time, can't believe his eyes. Half yelling, he says to Boudreaux, "Mais Boudreaux, I know we been knowin each udder for a long time, but man, you can't be doing dat, especially wid me being a game warden n all. Mais, dat's agin de law in a big way dat is." Boudreaux, without say a word, calmly reaches down into the bag (with the warden still rattling off), pulls out a stick, lights it, hands it to the warden and says, "You gonna talk, or you gonna fish?"

dahlbebop
04-14-2011, 09:13 PM
That one there be good too! lol:rofl::thumbsup:

Seamus Day
04-15-2011, 07:56 AM
LMAO nice one!

crothers
04-15-2011, 08:48 AM
heard this one a year ago or so

dht
04-15-2011, 10:49 AM
Haha thats hilarious



Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0